Mitt jobb

Denna sommaren hade jag världens bästa arbetskamrater och det var verkligen roligt att gå till jobbet varje morgon även fast man började tidigt. Jag hade tänkt att jag skulle ha med mig en skål hit som jag fick med godis i men godiset tog slut fort och skålen fick jag inte med mig pga vikten (var jätte svårt att packa, hade jag packat om idag hade jag gjort på ett annat sätt). Men jag tog med mig denna magnet som jag fick av Katta tillsammans med dumleklubbor. Katta var så fin som hade köpt paket till alla oss vikarier, Erika, Diana och mig. Magneten har jag med mig och den ligger alltid vid sidan av min säng. När jag ser den tänket jag på jobbet och bra energi. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: katarina

Hej vännen!:) hur är det med dig?:) vad kul det är att läsa om dig på bloggen och vad du gör:) kul och se magneten på bild;) vad roligt och höra att den ger bra energi :) hur känns det att var i usa?:) vad mycket spännande och nytt! Hur går det med plugget? Sköt om dig! Kramar



Svar: Hej!!! Det är bra med mig! Jag tänker på er ibland minsann!! Kul att du gillar det. Ja den ligger här i mitt fönster just ovanför min säng just nu faktiskt.. Det är ganska mycket i skolan att hålla i luften samtidigt men jag ska väl lära mig att strukturera det hoppas jag. Tills nu har det gått bra och de ska väll förhoppningsvis fortsätta att göra det. Hur hade du det i utlandet då? hur var sista dagarna på jobbet..
Kram!!
Susanne Eriksson

2012-09-09 @ 19:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0