Pepparkakor

Konstigt egentligen när man kom hit ville man prova allt nytt i matväg. Nu när jag var på Wallgreens hittade jag dessa svenska och klart dem ska få göra mig sällskap under studeranden. Låste mig ute gjorde jag också nu när jag var på affären. Mitt kort vilket jag öppnar dörren med hade jag visst lagt ur min plånbok. Först granskade jag vilka fönster som var öppna i lägenheten och sedan letade jag efter pinnar att kasta på fönster. Hittade inga pinnar och inga fönster var öppna så jag ställde mig på framsidan och ropade, tur för mig att Julia hörde mig efter några minuter.


Kommentarer
Postat av: christina eriksson

vad bra att du hittat lite svenska varor.Det kan vara en tröst om man drabbas av lite hemlängtan!
Pepparkakaor dessutom. Mums!

Svar: Japp!! Undrar om dom tar in fler. tog de näst sista paketet..
Susanne Eriksson

2012-09-24 @ 07:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0