Test

15 punkter ur min dag:

1.Haft mitt första individuella sångtest.
2.Haft min första presentation på engelska.
3.Beställt en macka som jag vart super mätt av med köttbullar och ost (den mackan var inte att leka med, bubblan vad jag var mätt efter den, för mätt, kommer inte köpa igen. Bara massa smältost, köttbullar och vitt bröd).
4. Pluggat (massor, typ de enda man gör på fritiden känns de som). Skrivit tre rapporter
5. Tränat.
6. Känt irritation på att folk inte lär sig att det är ÄCKLIGT att hosta och nysa i handen (är du en av den?! Sluta med det! Tänk på bakterierna!!!).
7. Fått tillbaka mitt första rapport med mitt absolut första handskrivna betyg på.
8. Ätit en proteinlåda (så god).
9. Gjort om Dannys låt "in the club" till " in the shower" när jag duschade (gillades i denna lya).
10. Suttit och solat i dessa 28grader som var idag.
11. Blivit rädd för en ekorre.
12. Blivit bjuden på äppeljuice och nybakade kakor av professor Rebecka.
13. Kollat lite på svenska hollywoodfruar På TV3 webben samtidigt som jag åt två knäckemackor med avocado.
14. Fått hem en röd dammsugare vilket en i min lägenhet beställt från http://amazon.com">amazon.com kostade 32dollar. Jag betala 10,5. (bra pris, inte då bra kvalité kanske).
15. Blivit lärd lite tyska, kan nu säga = "du är bra","detta är super" och "du är lång".



Det var lite av min dag!!
Godnatt puss!


Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Det var inte lite du hinner på en dag!Hur gick sångtestet vad blev utslaget?Blir du stjärna i nån musikal? Bra att du tränar i duschen där är väl bra akustik!!

Svar: Ne det kan bli ganska mycket! Det gick bra som bara den.. Ska öva lite på texten på ett ställe i en låt annars så var hon nöjd. Puss
Susanne Eriksson

2012-09-15 @ 10:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0