Tjena

Hej och hopp!! Sitter i biblioteket och väntar på en lektion!! Har haft tre timmar ledigt nu mellan lektionerna på dagen så jag har tvättar och pluggat på den tiden..

Idag fick jag beröm av en kvinna i en restaurangen på skolan :

Jag ville ha bönor till min mat (hon la upp maten), och hon blev så glad över att jag ville ha gröna kokta bönor, och sa ; din mamma borde vara stolt över dig som äter nyttigt, Men eftersom din mamma inte är här så är jag stolt över dig istället för jag är också mamma. (med världens största leende). Gullig hon va!


Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Jag är också stolt över dig och att du väljer grönsaker! Din Mamma

2012-09-12 @ 11:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0