Utelåst

Jaha då hände det igen! Jag sitter nu i min trappa och väntar på att någon ska komma hem. Jag träffade Julia imorse och hade glömt mitt expresskort hemma. Dessa expresskort tar oss överallt och vi har även pengar på dem. Jag hade mina nycklar och eftersom jag ville köpa frukost i maskinerna lånade jag Julias kort, hon lånade mina nycklar. Detta betyder att jag kommer inte in i lägenheten utan bara in i trappen.. Så nu får jag sitta här och vänta eller komma på något att göra. Joooo jag ska ta tillfället att plugga. Tjingeling

 

 

Kommentarer
Postat av: christina eriksson

Hoppas du har blivit insläoot!Det enda som är bra är att du måste ta det lite lungt.Har du ingen mob så du kan ringa någon av dina sambos?
Appropå kyla så har jag vantar när jag cyklar.Det var bara 5 grader i morse och nu i kväll fryser vi trots brasa.

Svar: Jag hade såklart glömt min USA-telefon hemma. Men ringde Maja på min vanliga:). Julia hade lämnat en lapp till mig att hon var på biblioteket på mitt skrivbord som jag inte kunde se eftersom jag inte kom inte, ganska kul.. Men allt gick ju bra iaf.blä vad kallt.. Kram
Susanne Eriksson

2012-09-25 @ 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0